Eddz kényelmesen!

Ha szeretnéd elkerülni a tumultust, figyeld a stúdió honlapját! A lentebb látható indikátor, mely minden lap tetején megjelenik, tájékoztatást nyújt a pillanatnyi látogatottságról.

Az indikátor percenként automatikusan frissül, a szinteket zöld/narancssárga/piros sávok jelölik.

Teremnyitás...Teremnyitási információk Facebook - Multifit Fitness Stúdió

Edzők

  • Díjmentes átváltoztató program 2018 november - hagyományaink szerint ismét költségmentes lehetőséget nyújtunk arra, hogy önként jelentkezők, személyi trénerük vezetésével, megvalósítsák a kívánt átalakulásukat. Részletek
  • Díjmentes átváltoztató program 2018 január - 2 személynek díjmentesen lehetősége nyílik tömegnövelésre illetve fogyasztásra személyi edző irányítása és felügyelete mellett. Nem kérünk mást, csak 6 héten át, heti 3 alkalmat az idejükből, továbbá hogy az átélt változásaikat őszintén osszák meg a nyilvánossággal... Részletek
  • Díjmentes átváltoztató program 2015 - legyen cél a fogyás, alakformálás, izmosodás és erőnlétnövelés, erre most 9 személynek díjmentesen lehetősége nyílik az 1 hónapos ÁTVÁLTOZTATÓ PROGRAMUNKBAN, személyi edző irányítása és felügyelete mellett. Részletek
  • Díjmentes átváltoztató program 2013 - két csapat verseng a látványos átváltozásokért Részletek
  • Ha problémád van a gépek használatával, vagy nem tudod, milyen edzéssel érheted el a célodat, fordulj szakképzett edzőkhöz, akik testre szabott programokat állítanak össze számodra.

Szabó Tamás

/harcászat, önvédelem - személyi edző/

Szabó Tamás
Szabó Tamás
  • Sportedző
  • Krav-maga instruktor
  • Birkózó
  • Brazil Jiu Jitsu versenyző

Személyi edzés

Harcászatra és önvédelemre épülő erőnléti edzések azoknak, akik úgy akarnak fogyni, izmosodni, erősödni és erőnlétre szert tenni, hogy eközben harcászati és önvédelmi erőnléti gyakorlatokat használnak.

1, maximum 2 fős edzések időpontegyeztetés alapján.

Szabó Tamás

Vas Richárd

/testépítés-fitness személyi edző/

Vas Richárd

Szakmai végzettség

Fitness Akadémia: Sportoktató (testépítés-fitness)

Tréningek

  • Calisthenics (Streetworkout)
  • Crossfit jellegű edzés
  • Kettlebell

Az egyetlen ember, akit minden nap le kell győznöd, és minden nap kell neki bizonyíts, te magad vagy!

Vas Richárd Vas Richárd

Magamról

Gyerekkoromban eléggé hiperaktív gyerek voltam, ezáltal már akkor is elég sok sportot kipróbáltam, viszont akkor fordultak komolyabbra a dolgok,amikor a gerincferdülésem miatt mondták, hogy azonnal kezdjek el rendszeresen sportolni, különben lehet, hogy felnőtt koromra akár le is bénulhatok. Így hát 16 évesen elkezdtem rendszeresen súlyzós edzéseket csinálni, de az igazi áttörés az volt számomra, amikor megismerkedtem a calisthenics(saját testsúlyós) nevű sporttal,ami azóta is az életem része. A calisthenics(vagy streetworkout) különlegessége abban rejlik, hogy semmilyen gép, de még súlyzó sem kell ahhoz, hogy rendesen átmozgasd a tested. Két dologra van szükséged: a saját testsúlyódra, és egy nagy adag kitartásra, ennyi az egész. :) A világon manapság egyre elterjedtebb ez a sport, aminek sok alfaja is van(streetlifting, freestyyle, statikus tartások etc.) szóval van elég kínálat, csak meg kell találnunk, hogy melyik az ami neked lesz idővel a szenvedélyed.

Szakmai bemutatkozás

Óráimon amellett, hogy maximális figyelmet és szakértelmet nyújtok a vendégeimnek, nagy hangsúlyt fektetek a kellemes légkör kialakítására. Hiszem, hogy csapatban van az erő, és egy jó hangulatú, lelkes, motiváló csapat bármely akadályt könnyedén fog legyőzni.
Keress engem bizalommal, legyen szó erőnövelésről, fogyásról, izomtömeg növelésről, állóképesség javításáról, vagy bizonyos calisthenics gyakorlatok elsajátításáról, és érjük el közösen a céljaidat.
Ha pedig nem szeretnél csoportos órára jönni bzonyos okokból, akkor jelentkezz személyi edzésre, hidd el a színvonal kicsit sem fog csökkeni.

Streetworkout

Vajon miért egyre elterjedtebb a Streetworkout edzésforma akár itthon, akár külföldön? A válasz egyszerű: ez a legtermészetesebb mozgásforma a világon!

De mire jó ez? Erő, állóképesség, mozgékonyság, testtudat, rugalmasság, egészség, arányos testalkat és még sorolhatnám a listát.

És hogy mi a legszebb? Nincsen se korhoz, se nemhez kötve, bárki elkezdheti ezt az edzésmódot, és a végeredmény magáért fog beszélni.

Ha megnézzük az itteni, vagy akár a külföldi sportolókat mind szinte azonos fizikummal rendelkeznek, és ez nem véletlen, hiszen itt nem izoláltan edzel 1-1 izomcsoportra csak, hanem mindig mindenre.

Emellett a sérülések kockázata is kisebb, mint pl. a súlyzós edzéseknél, viszont itt is ajánlott egy szakedző, akivel lassan, de fokozatosan tudod felépíteni a benned lévő erőt. Ugyanis igen, sokan abbahagyják már az elején, mert azt gondolják, hogy 1 hónap alatt nagy eredményeket fognak elérni mind fizikumban, mind erőben. Sajnos más sportban sem így működik, és ez alól a Streetworkout sem kivétel.

Viszont kemény munkával, sok türelemmel, és kitartással nem lesz ami vagy aki megállítson az utadon, és akármelyik céllal vágtál bele (egészség, jó alak/fizikum, extrém statikus tartások stb.) az út végén megfognak valósulni, ezt garantálhatom. Nem mellesleg akár kiegészítő edzéshez is használhatod akármilyen más sport mellett.

Várok mindenkit többfős streetworkout edzéseimen ahol mindenki a saját céljaira és jelenlegi szintjére szabott egyéni edzéstervben részesül.

Aki a saját testét uralni tudja, az a legmagasabb testi-lelki összhangot valósítja meg.

Kocsis Ádám

/erő, állóképesség fejlesztő személyi edző/

Kocsis Ádám
Kocsis Ádám
Kocsis Ádám

Tréningek

  • Bootcamp, illetve katonai jellegű edzések
  • Kettlebell
  • Sandbag
  • Crossfit jellegű edzések
  • Speciális légzéstechnikai fejlesztő edzések, PRS9

Személyi edzés

Erőnlét azoknak, akik kiemelkedő kondíciót szeretnének, miközben fogynak vagy tömeget növelnek és egyben radikálisan erősödnek.

Szakirányú végzettség/gyakorlat

  • 2008-2013: Csanádi Árpád Központi Sportiskola és Gimnázium
  • 2013- SOTE TTK testnevelő/edző

Egyéb végzettség

  • Kaszkadőr képzés

Sportmúlt

  • 2001– Magyar Judo Szövetség, KSI SE judo szakosztály, legjobb eredmény: magyar bajnok (csapat, 2007.)
  • 2007-2012: Magyar Kajak-Kenu Szövetség, KSI SE kajak, kenu szakosztály, legjobb eredmény: magyar bajnok (K4 - 500m, 2012.)

Izsó Andrea

/aerobik oktató/

Izsó Andrea

Szakirányú végzettség/gyakorlat

  • Jóga oktató – Vadász Ákos Tullió (folyamatban)
  • Pilates oktató – Fitness Company
  • X-training Crossover Fitness oktató – Fitness Company
  • Csoportos Fitness Instruktor - Fitness Company
  • ELTE – Pedagógia és Pszichológiai Kar, Andragógia (felnőtt oktató)

Egyéb tanulmányok

  • ELTE – Pedagógia és Pszichológiai Kar, Andragógia

Edzői hitvallásom

A mindennapi stressz hatásait csak mozgással tudjuk kompenzálni szervezetünk számára, vagy, ahogy Szent-Györgyi Albert mondaná: A sport a test útján nyitja meg a lelket.

Magamról

Hitem és filozófiám, hogy a rendszeres sport, legyen az bármilyen típusú, energiával tölt fel, kikapcsol, felfrissít és szabaddá tesz. Boldogságforrás!

A sport megoldás, gyógyszer, út, lehetőség! Vagy, ahogy Szent-Györgyi Albert mondaná:
A sport a test útján nyitja meg a lelket.

Milyen foglalkozásokon találkozhatsz velem?

Pilates

A Pilates egy egész testet átmozgató tréning, amely fejleszti az egyensúlyérzéket, növeli az ízületi mozgékonyságot, szálkás izomzatot formál, miközben nyújtja azt. Ízületkímélő hatásának köszönhetően hatékony segítség derékfájás, csípő-, térd- és egyéb mozgásszervi betegségek esetén is, illetve azok megelőzésére, valamint erősítő gyakorlatai kiválóan edzik és fejlesztik a core izmokat. Emellett a Pilates egy speciális légzéstechnikát is magába foglal, amely remek feszültségcsökkentő, stresszoldó hatású, továbbá alkalmazásával növelhető a szervezet oxigénellátása és fokozható a fizikai teljesítmény is. Mindez kellemes, léleksimogató zenére történik, vagyis a Pilates óra egy testi-lelki feltöltődés.

Kinek ajánlott?
• aki szép, harmonikus alakot és erős izomzatot szeretne
• ha túlsúllyal küzdesz és az intenzív sportokat (futás, aerobik stb.) még soknak érzed, a zsírégető edzések kiváló felkészítője a Pilates!
• ha krónikus hátfájdalmaid vannak és a sok üléstől bizony érzed néha a hátad, vagy majd "leszakad" a derekad
• akinek stresszel teliek a napjai
• idősebbeknek, akik energiát szeretnének nyerni, és izomzatukat szeretnék erősíteni
• nőknek terhesség előtt, akik szeretnének felkészülni a terhességre és a szülésre (de még nem várandósak, számukra ajánlottabb a speciálisan erre kifejlesztett Kismama Pilates)
• szülés után levőknek, akik újra szeretnének formába jönni
• az sem gond, ha már nem is nagyon emlékszel, mikor sportoltál utoljára

Total-body

8-10 perces bemelegítés után az állóképességet, gyorsaságot fejlesztő aerob részeket, erősítő elemekkel fűszerezem, hogy optimalizáljuk a pulzust. Az erősítő blokkokban főként saját testsúlyos gyakorlatok szerepelnek, de gyakran dolgozunk eszközökkel (pl. kézi súlyzó, fitball, softball, step pad). Az órát egy 6-8 perces nyújtással zárjuk.

Kinek ajánlott?
• aki erősödni szeretne
• aki tónusosabb izomzatot szeretne
• aki állóképességét szeretné fejleszteni
• szereti a kemény, intenzív órákat
• általános kondícióval rendelkezik
• fogyásra is kitűnően alkalmas, de nagyobb túlsúllyal kevésbé ajánlott

Alakformáló

Ez az óratípus az általános kondíciót, erőt- és állóképességet fejleszti.

8-10 perces bemelegítés után egy intenzívebb, 8-10 perces állóképességet fejlesztő blokk következik, amely egy „ugrálósabb”, néha egy egyszerűbb koreografált gyakorlatsorból áll. Ezt követően, az óra további részében az egész testre kiterjedően, a nagy izomcsoportok foglalkoztatásával egy erőfejlesztő rész következik. A gyakorlatok végrehajtásához használunk eszközöket, mint pl. kézi súlyzó, fitball, softball, step pad. Az órát egy 6-8 perces nyújtással zárjuk.

Kinek ajánlott?
• kortól, edzettségi szinttől függetlenül bárki csatlakozhat, hisz mindenki a saját edzettségi szintjének megfelelően végezheti a gyakorlatokat
• aki általános kondícióját szeretné fejleszteni
• tónusosabb formát szeretne
• nincsenek bonyolult koreográfiák és gyakorlatok, a feladatok könnyen követhetőek

Belegi Márta

/aerobik oktató/

Belegi Márta

Magamról

Hét éve vezetek csoportos edzéseket. Az évek során kialakult az oktatói módszertanom, és viszonylag gyorsan felmérem, hogy az adott csoportban részt vevő sporttársak milyen edzettségi állapotban vannak, mennyire terhelhetőek, mennyire sajátították el a gimnasztikai alapokat – és így képességeikhez és edzettségi állapotukhoz igazítom az edzést.

Nagyon figyelem a sporttársak visszajelzéseit, megtanultam olvasni tekintetekből, hangsúlyokból, észrevenni a fáradás jeleit. Igénylem a visszacsatolást, az észrevételeket, és bírálatokat is fogadom, azokat mindig megvizsgálom, és ha alappal bírónak ítélem, akkor változtatok, módosítok az edzéseimen.

Alakformáló edzés

Az edzés az egész testet alaposan átmozgatja. Nem az izomtömeg növelése a cél, hanem az izmok tónusba hozása, definiáltabbá tétele és az ízületi mozgékonyság fokozása, vagyis hogy kevésbé legyenek kötöttek izmaink, minél nagyobb mozgáspályát tudjanak karjaink, lábaink bejárni. Az edzés során nem használunk nagy súlyokat, inkább egyszerű eszközöket (kislabdát, nagylabdát, step-padot) valamint saját testtömeggel végzett gyakorlatokat csinálunk (ha a részt vevők edzettségi szintje ezt lehetővé teszi). Az óra egyszerre fejleszti az állóképességet, növeli az izomerőt (erő-állóképességet és gyorsasági erőt) és zsírégető hatású is.

Preventív gerinctorna

A preventív gerinctorna óra célja a gerincproblémák megelőzése és a gerincoszlop fitten tartása, vagyis elérni azt, hogy az ülő életmóddal együtt járó deréktáji, háti és nyaki fájdalmak ne alakuljanak ki, vagy ha már kialakultak, akkor ezek mérséklése és megszűntetése a gerinctorna óra feladata.

A rendszeresen végzett gerinctorna által a gerincoszlop mozgásterjedelme nő, egerősödnek a gerincet stabilizáló izmok. Az esztétikus mozgás alapjai elsajátíthatóak, és a gerinctorna által kialakítható a helyes testtartás is. Aki elkezd rendszeresen tornázni úgy, hogy közben odafigyel és kiemelt hangsúlyt fektet a helyes testtartásra, egy idő után azt fogja észlelni, hogy akkor is kihúzza magát a széken ülve, amikor erre már nem koncentrál, és hétköznapi rutin-mozdulatait helyes testtartással fogja végezni akkor is, ha nem fókuszál erre.

Szakirányú végzettség

  • Aerobik edző szak - Fitness Akadémia
  • Dance mix instruktor tanfolyam - Fitness Akadémia
  • Jazz-tánc, klasszikus balett - All round dance tánciskola
  • Latin táncok - Goldance táncegyesület

Pálffy Éva Ottília

/aerobik oktató/

Pálffy Éva Ottília

Magamról

Különböző órákat tartok, mint step (kondi, zsírégető, koreografált), alakformáló, gerinctréning. Azelőtt karatéztam, a küzdősportok két műfajában is jártas vagyok, mint a Shotokan illetve Ju Jitsu. Mivel nem találtam nőiesnek, aerobikozni kezdtem. Azóta is szinte minden óratípust kipróbáltam, illetve továbbra is képzem magam, jóga oktatóként.

Alakformáló edzés

Az óráimon való részvétel kortól, nemtől és edzettségtől független, tehát bárkit szívesen várok, aki a közérzetén javítani szeretne, ez magában foglalja a fizikai erőnlét, kondició, koordináció javítását vagy kordában tartását.

8-10 perces bemelegítéssel kezdünk, amit egy dinamikusabb rész követ, ezután erősítés következik, végül pedig 6-8 perces nyújtással, lazítással zárjuk az órát.

Egy órán belül próbálok minden izomcsoportot megmozgatni, főleg a nagyobb izomcsoportok, kritikusabb részekre való fókuszálással (Has-láb-popsi) különböző eszközök segítségével mint: súlyzó, laszti (kis,nagy labda), step pad, matrac, gumikötél vagy csak saját testsúlyos kondi, intervall edzés formájában.

A gyakorlatok változatosak, amelyek hozzásegítenek a kívánt cél elérésében, legyen az súlyleadás vagy tónusosabb izomzat. Mozgással (főleg zenére) javul a stressztűrőképességünk és az immunrendszerünk is erősödik szerintem, na meg a vendégeim is ezt vallják és remélem hamarosan Te is közéjük fogsz tartozni.

Szakirányú végzettség

  • Aerobik oktató - Testnevelési Főiskola
  • Gerinctréner - Almásy Mozgástúdió

Mottóm

Érezd jól magad a bőrödben! Éld át a kellemes kimerültséget! Ébredj reggel frissen és álmodd tovább az Álmodat!

Dremák Marianna

/aerobik oktató/

Dremák Marianna

Szakirányú végzettség

  • Fitness-Wellness Instruktor

Mottóm

Légy türelmes magaddal szemben

Magamról

Aerobik, pilates oktató és személyi edzőként kiemelkedően fontos számomra az egészséges életmód, a rendszeres mozgás és a megfelelő táplálkozás, amiben állok rendelkezésedre. Minden tudásommal és tapasztalatommal azon vagyok, hogy a hozzám forduló vendégeimnek segíthessek, és együtt elérjük a kitűzött célt. Gyerekkorom óta lételemem a sport és kedvenc elfoglaltságom, amiben igazán önmagam lehetek.

Legyél teljesen kezdő vagy haladó, kialakítom számodra a neked leginkább megfelelő edzésprogramot, mellyel nem csak a sport területén, hanem a való életben is a legmagasabb szinten leszel képes megállni a helyed. Várlak szeretettel óráimon és személyi edzésen.

Milyen foglalkozásokon találkozhatsz velem?

Zsírégető alakformáló óra

Intenzív bemelegítést követően, egész testre kiterjedő, nagyobb izomcsoportokat megcélzó, erősítő gyakorlatok végrehajtása magas ismétlésszámmal, különböző eszközökkel, vagy azok nélkül. Rendszeres edzéssel elérhetővé válik a formás, tónusos izomzat. Kortól és edzettségi állapottól függetlenül bárkinek ajánlott.

Pilates óra

Harmonikus testalkat kialakítása, speciális légzéstechnikával. A jóga, balett és a keleti harcművészet ötvözete a legújabb fitness irányzatokkal. Cél a medencekörnyéki, hasi és háti izmok speciális és koncentrált megerősítése. Egyszerre erősít és tesz hajlékonnyá.


Személyi edzés a Multifit Stúdióban!

Itt az idő elkezdeni az alakodat formálni! Szeretnél zsírt égetni, fogyasztani a "makacs" területekről (has, fenék, comb)? Vagy éppen több izmot szeretnél? Akkor itt a helyed! Egyénre szabott edzésprogram, kívánságodnak-célodnak megfelelően, szakértő edzői felügyelettel:

Időpont egyeztetés telefonon, emailben, sms-ben, legkésőbb a kért időpontot megelőző munkanapon 19 óráig.

 

Fitness