Ráadásként...Érvényes Multifit Fitness Stúdió bérlettel igénybe vehető kedvezmények Facebook - Multifit Fitness Stúdió

Edzők

  • Díjmentes átváltoztató program 2018 - 2 személynek díjmentesen lehetősége nyílik tömegnövelésre illetve fogyasztásra személyi edző irányítása és felügyelete mellett. Nem kérünk mást, csak 6 héten át, heti 3 alkalmat az idejükből, továbbá hogy az átélt változásaikat őszintén osszák meg a nyilvánossággal... Részletek
  • Díjmentes átváltoztató program 2015 - legyen cél a fogyás, alakformálás, izmosodás és erőnlétnövelés, erre most 9 személynek díjmentesen lehetősége nyílik az 1 hónapos ÁTVÁLTOZTATÓ PROGRAMUNKBAN, személyi edző irányítása és felügyelete mellett. Részletek
  • Ha problémád van a gépek használatával, vagy nem tudod, milyen edzéssel érheted el a célodat, fordulj szakképzett edzőkhöz, akik testre szabott programokat állítanak össze számodra.

Szabó Tamás

/harcászat, önvédelem - személyi edző/

Szabó Tamás
Szabó Tamás
  • Sportedző
  • Krav-maga instruktor
  • Birkózó
  • Brazil Jiu Jitsu versenyző

Személyi edzés

Harcászatra és önvédelemre épülő erőnléti edzések azoknak, akik úgy akarnak fogyni, izmosodni, erősödni és erőnlétre szert tenni, hogy eközben harcászati és önvédelmi erőnléti gyakorlatokat használnak.

1, maximum 2 fős edzések időpontegyeztetés alapján.

Szabó Tamás

Dobos Róbert

/testépítés - személyi edző/

Dobos Róbert
Dobos Róbert

Személyi edzés

Testépítés azoknak, akik intenzíven izomtömeget növelnének, miközben megszabadulnak a felesleges zsírtól, és egyben az alakjukat is a számukra legoptimálisabbra formálják.

Dobos Róbert

Kocsis Ádám

/erő, állóképesség fejlesztő személyi edző/

Kocsis Ádám
Kocsis Ádám
Kocsis Ádám

Tréningek

  • Bootcamp, illetve katonai jellegű edzések
  • Kettlebell
  • Sandbag
  • Crossfit jellegű edzések
  • Speciális légzéstechnikai fejlesztő edzések, PRS9

Személyi edzés

Erőnlét azoknak, akik kiemelkedő kondíciót szeretnének, miközben fogynak vagy tömeget növelnek és egyben radikálisan erősödnek.

Szakirányú végzettség/gyakorlat

  • 2008-2013: Csanádi Árpád Központi Sportiskola és Gimnázium
  • 2013- SOTE TTK testnevelő/edző

Egyéb végzettség

  • Kaszkadőr képzés

Sportmúlt

  • 2001– Magyar Judo Szövetség, KSI SE judo szakosztály, legjobb eredmény: magyar bajnok (csapat, 2007.)
  • 2007-2012: Magyar Kajak-Kenu Szövetség, KSI SE kajak, kenu szakosztály, legjobb eredmény: magyar bajnok (K4 - 500m, 2012.)

Izsó Andrea

/aerobik oktató/

Izsó Andrea

Szakirányú végzettség/gyakorlat

  • Jóga oktató – Vadász Ákos Tullió (folyamatban)
  • Pilates oktató – Fitness Company
  • X-training Crossover Fitness oktató – Fitness Company
  • Csoportos Fitness Instruktor - Fitness Company
  • ELTE – Pedagógia és Pszichológiai Kar, Andragógia (felnőtt oktató)

Egyéb tanulmányok

  • ELTE – Pedagógia és Pszichológiai Kar, Andragógia

Edzői hitvallásom

A mindennapi stressz hatásait csak mozgással tudjuk kompenzálni szervezetünk számára, vagy, ahogy Szent-Györgyi Albert mondaná: A sport a test útján nyitja meg a lelket.

Magamról

Hitem és filozófiám, hogy a rendszeres sport, legyen az bármilyen típusú, energiával tölt fel, kikapcsol, felfrissít és szabaddá tesz. Boldogságforrás!

A sport megoldás, gyógyszer, út, lehetőség! Vagy, ahogy Szent-Györgyi Albert mondaná:
A sport a test útján nyitja meg a lelket.

Milyen foglalkozásokon találkozhatsz velem?

Pilates

A Pilates egy egész testet átmozgató tréning, amely fejleszti az egyensúlyérzéket, növeli az ízületi mozgékonyságot, szálkás izomzatot formál, miközben nyújtja azt. Ízületkímélő hatásának köszönhetően hatékony segítség derékfájás, csípő-, térd- és egyéb mozgásszervi betegségek esetén is, illetve azok megelőzésére, valamint erősítő gyakorlatai kiválóan edzik és fejlesztik a core izmokat. Emellett a Pilates egy speciális légzéstechnikát is magába foglal, amely remek feszültségcsökkentő, stresszoldó hatású, továbbá alkalmazásával növelhető a szervezet oxigénellátása és fokozható a fizikai teljesítmény is. Mindez kellemes, léleksimogató zenére történik, vagyis a Pilates óra egy testi-lelki feltöltődés.

Kinek ajánlott?
• aki szép, harmonikus alakot és erős izomzatot szeretne
• ha túlsúllyal küzdesz és az intenzív sportokat (futás, aerobik stb.) még soknak érzed, a zsírégető edzések kiváló felkészítője a Pilates!
• ha krónikus hátfájdalmaid vannak és a sok üléstől bizony érzed néha a hátad, vagy majd "leszakad" a derekad
• akinek stresszel teliek a napjai
• idősebbeknek, akik energiát szeretnének nyerni, és izomzatukat szeretnék erősíteni
• nőknek terhesség előtt, akik szeretnének felkészülni a terhességre és a szülésre (de még nem várandósak, számukra ajánlottabb a speciálisan erre kifejlesztett Kismama Pilates)
• szülés után levőknek, akik újra szeretnének formába jönni
• az sem gond, ha már nem is nagyon emlékszel, mikor sportoltál utoljára

Total-body

8-10 perces bemelegítés után az állóképességet, gyorsaságot fejlesztő aerob részeket, erősítő elemekkel fűszerezem, hogy optimalizáljuk a pulzust. Az erősítő blokkokban főként saját testsúlyos gyakorlatok szerepelnek, de gyakran dolgozunk eszközökkel (pl. kézi súlyzó, fitball, softball, step pad). Az órát egy 6-8 perces nyújtással zárjuk.

Kinek ajánlott?
• aki erősödni szeretne
• aki tónusosabb izomzatot szeretne
• aki állóképességét szeretné fejleszteni
• szereti a kemény, intenzív órákat
• általános kondícióval rendelkezik
• fogyásra is kitűnően alkalmas, de nagyobb túlsúllyal kevésbé ajánlott

Alakformáló

Ez az óratípus az általános kondíciót, erőt- és állóképességet fejleszti.

8-10 perces bemelegítés után egy intenzívebb, 8-10 perces állóképességet fejlesztő blokk következik, amely egy „ugrálósabb”, néha egy egyszerűbb koreografált gyakorlatsorból áll. Ezt követően, az óra további részében az egész testre kiterjedően, a nagy izomcsoportok foglalkoztatásával egy erőfejlesztő rész következik. A gyakorlatok végrehajtásához használunk eszközöket, mint pl. kézi súlyzó, fitball, softball, step pad. Az órát egy 6-8 perces nyújtással zárjuk.

Kinek ajánlott?
• kortól, edzettségi szinttől függetlenül bárki csatlakozhat, hisz mindenki a saját edzettségi szintjének megfelelően végezheti a gyakorlatokat
• aki általános kondícióját szeretné fejleszteni
• tónusosabb formát szeretne
• nincsenek bonyolult koreográfiák és gyakorlatok, a feladatok könnyen követhetőek

Kelemen Norbert

/testépítés - IFBB nemzetközi szakedző/

Kelemen Norbert

Személyi edzés

  • súlyzós edzéssel való alakformálás,
  • szálkásítás tömegnövelés.

A lehetetlen csupán egy nagy szó, amellyel a kisemberek dobálóznak, mert számukra könnyebb egy készen kapott világban élni, mint felfedezni magukban az erőt a változtatásra

Ha úgy érzed benned megvan az erő, tested és életmódod változtatására, de nem tudod, hogyan kezdjél hozzá, fordulj hozzam bizalommal és én segítek céljaid elérésében!

Kővágó Dóra

/testépítés - sportoktató/

Kővágó Dóra

Magamról

Egyetemi éveim alatt kezdem el foglalkozni a testépítéssel, akkor még hobbiként tekintettem a konditermi edzésekre.
Ma már sokkal többet jelent, egy életstílust, egy filozófiát.

Testépítő edzőként az a feladatom, hogy szakmai segítséget nyújtsak akár testzsírszázalék csökkentés, akár testtömeg növelés a célod.

Amiért érdemes velem edzened

  • Az alakformálás leghatékonyabb eszköze a súlyzós edzés, gyorsan, akár egy hónap után látványos eredményeket lehet elérni.
  • Pulzus-kontrollált edzéseken a számodra megfelelő cél-zónában dolgozunk, így még jobban tudunk koncentrálni a zsírégetésre és az állóképesség fejlesztésre.
  • Táplálkozási és életmódbeli tanácsokkal folyamatosan segítem a fejlődésed.

Első alakalommal ami rád vár

  • Egy személyes beszélgetés és pár adatlap kitöltése az alábbi témákban: egészség, sportmúlt, életmód, edzéscélok.
  • Lemérjük a testkörméreteidet, és megnézzük, hogy a számok szerint mi lenne számodra az ideális testsúly és testösszetétel.
  • Elvégzünk néhány fitness tesztet (erő, állóképesség, mozgáskoordináció)

Ezek alapján fogom elkészíteni az edzéstervedet.
Ne tekintsd megvalósíthatatlannak az álmaidat!
Gyere és eddz velem!

Szakirányú végzettség/gyakorlat

  • Testépítés és Fitness Sportoktató (Art Edzőképzés)

Egyéb tanulmányok

  • Építészmérnök

Sportmúlt

  • 2006-2010 Távol-keleti harcművészet, Bujutsu-kai Kenshin-ryu
  • 2011-2012 Hatha jóga
  • 2013- Testépítés

Személyi edzés a Multifit Stúdióban!

Itt az idő elkezdeni az alakodat formálni! Szeretnél zsírt égetni, fogyasztani a "makacs" területekről (has, fenék, comb)? Vagy éppen több izmot szeretnél? Akkor itt a helyed! Egyénre szabott edzésprogram, kívánságodnak-célodnak megfelelően, szakértő edzői felügyelettel:

Időpont egyeztetés telefonon, emailben, sms-ben, legkésőbb a kért időpontot megelőző munkanapon 19 óráig.

Fitness