Eddz kényelmesen!

Ha szeretnéd elkerülni a tumultust, figyeld a stúdió honlapját! A lentebb látható indikátor, mely minden lap tetején megjelenik, tájékoztatást nyújt a pillanatnyi látogatottságról.

Az indikátor percenként automatikusan frissül, a szinteket zöld/narancssárga/piros sávok jelölik.

Teremnyitás...Teremnyitási információk Facebook - Multifit Fitness Stúdió

Edzők

  • Díjmentes átváltoztató program 2018 november - hagyományaink szerint ismét költségmentes lehetőséget nyújtunk arra, hogy önként jelentkezők, személyi trénerük vezetésével, megvalósítsák a kívánt átalakulásukat. Részletek
  • Díjmentes átváltoztató program 2018 január - 2 személynek díjmentesen lehetősége nyílik tömegnövelésre illetve fogyasztásra személyi edző irányítása és felügyelete mellett. Nem kérünk mást, csak 6 héten át, heti 3 alkalmat az idejükből, továbbá hogy az átélt változásaikat őszintén osszák meg a nyilvánossággal... Részletek
  • Díjmentes átváltoztató program 2015 - legyen cél a fogyás, alakformálás, izmosodás és erőnlétnövelés, erre most 9 személynek díjmentesen lehetősége nyílik az 1 hónapos ÁTVÁLTOZTATÓ PROGRAMUNKBAN, személyi edző irányítása és felügyelete mellett. Részletek
  • Díjmentes átváltoztató program 2013 - két csapat verseng a látványos átváltozásokért Részletek
  • Ha problémád van a gépek használatával, vagy nem tudod, milyen edzéssel érheted el a célodat, fordulj szakképzett edzőkhöz, akik testre szabott programokat állítanak össze számodra.

Szabó Tamás

/harcászat, önvédelem - személyi edző/

Szabó Tamás
Szabó Tamás
  • Sportedző
  • Krav-maga instruktor
  • Birkózó
  • Brazil Jiu Jitsu versenyző

Személyi edzés

Harcászatra és önvédelemre épülő erőnléti edzések azoknak, akik úgy akarnak fogyni, izmosodni, erősödni és erőnlétre szert tenni, hogy eközben harcászati és önvédelmi erőnléti gyakorlatokat használnak.

1, maximum 2 fős edzések időpontegyeztetés alapján.

Szabó Tamás

Vas Richárd

/testépítés-fitness személyi edző/

Vas Richárd

Szakmai végzettség

Fitness Akadémia: Sportoktató (testépítés-fitness)

Tréningek

  • Calisthenics (Streetworkout)
  • Crossfit jellegű edzés
  • Kettlebell

Az egyetlen ember, akit minden nap le kell győznöd, és minden nap kell neki bizonyíts, te magad vagy!

Vas Richárd Vas Richárd

Magamról

Gyerekkoromban eléggé hiperaktív gyerek voltam, ezáltal már akkor is elég sok sportot kipróbáltam, viszont akkor fordultak komolyabbra a dolgok,amikor a gerincferdülésem miatt mondták, hogy azonnal kezdjek el rendszeresen sportolni, különben lehet, hogy felnőtt koromra akár le is bénulhatok. Így hát 16 évesen elkezdtem rendszeresen súlyzós edzéseket csinálni, de az igazi áttörés az volt számomra, amikor megismerkedtem a calisthenics(saját testsúlyós) nevű sporttal,ami azóta is az életem része. A calisthenics(vagy streetworkout) különlegessége abban rejlik, hogy semmilyen gép, de még súlyzó sem kell ahhoz, hogy rendesen átmozgasd a tested. Két dologra van szükséged: a saját testsúlyódra, és egy nagy adag kitartásra, ennyi az egész. :) A világon manapság egyre elterjedtebb ez a sport, aminek sok alfaja is van(streetlifting, freestyyle, statikus tartások etc.) szóval van elég kínálat, csak meg kell találnunk, hogy melyik az ami neked lesz idővel a szenvedélyed.

Szakmai bemutatkozás

Óráimon amellett, hogy maximális figyelmet és szakértelmet nyújtok a vendégeimnek, nagy hangsúlyt fektetek a kellemes légkör kialakítására. Hiszem, hogy csapatban van az erő, és egy jó hangulatú, lelkes, motiváló csapat bármely akadályt könnyedén fog legyőzni.
Keress engem bizalommal, legyen szó erőnövelésről, fogyásról, izomtömeg növelésről, állóképesség javításáról, vagy bizonyos calisthenics gyakorlatok elsajátításáról, és érjük el közösen a céljaidat.
Ha pedig nem szeretnél csoportos órára jönni bzonyos okokból, akkor jelentkezz személyi edzésre, hidd el a színvonal kicsit sem fog csökkeni.

Streetworkout

Vajon miért egyre elterjedtebb a Streetworkout edzésforma akár itthon, akár külföldön? A válasz egyszerű: ez a legtermészetesebb mozgásforma a világon!

De mire jó ez? Erő, állóképesség, mozgékonyság, testtudat, rugalmasság, egészség, arányos testalkat és még sorolhatnám a listát.

És hogy mi a legszebb? Nincsen se korhoz, se nemhez kötve, bárki elkezdheti ezt az edzésmódot, és a végeredmény magáért fog beszélni.

Ha megnézzük az itteni, vagy akár a külföldi sportolókat mind szinte azonos fizikummal rendelkeznek, és ez nem véletlen, hiszen itt nem izoláltan edzel 1-1 izomcsoportra csak, hanem mindig mindenre.

Emellett a sérülések kockázata is kisebb, mint pl. a súlyzós edzéseknél, viszont itt is ajánlott egy szakedző, akivel lassan, de fokozatosan tudod felépíteni a benned lévő erőt. Ugyanis igen, sokan abbahagyják már az elején, mert azt gondolják, hogy 1 hónap alatt nagy eredményeket fognak elérni mind fizikumban, mind erőben. Sajnos más sportban sem így működik, és ez alól a Streetworkout sem kivétel.

Viszont kemény munkával, sok türelemmel, és kitartással nem lesz ami vagy aki megállítson az utadon, és akármelyik céllal vágtál bele (egészség, jó alak/fizikum, extrém statikus tartások stb.) az út végén megfognak valósulni, ezt garantálhatom. Nem mellesleg akár kiegészítő edzéshez is használhatod akármilyen más sport mellett.

Várok mindenkit többfős streetworkout edzéseimen ahol mindenki a saját céljaira és jelenlegi szintjére szabott egyéni edzéstervben részesül.

Aki a saját testét uralni tudja, az a legmagasabb testi-lelki összhangot valósítja meg.

Király Barbi

/aerobik oktató/

Király Barbi

Magamról

Gyerekkoromtól kezdve a hip-hop, street dance, jazz műfajoknak hódoltam, de természetesen ezeken túl is rengeteg stílust kipróbáltam, azonban szerettem volna egy olyan órát, ahol nem kell a technikával foglalkozni, ahol egy rövid bemelegítés után az óra tényleg csak magáról a zenéről és a táncról szól. Így kerültem közelebb a reggeatonhoz, a latin dancehez, és a zumbához. Instruktori képesítésem Olaszországban szereztem meg, majd Mexikóban kóstoltam bele a zumba oktatásba, hazatérésem után pedig itthon elindítottam a saját stílusomra formált változatát, a Latin fitDance-t.

Hi all, my name is Barbi. During the years I've tried a whole lot of different styles (as a child mainly hip-hop, then street dance, jazz, samba etc), but I wanted to frequent dance classes where I didn’t have to deal with the technique. I just wanted to enjoy the music and the dancing after a short warm-up. This is how I got closer to zumba, reggeaton, and to latin dance. I got my instructor qualification in Italy and I started to teach in Mexico, which scared me a LOT - what do I want to show to the Latinos? -, but then I came home and I started to teach my style of zumba: latin fitDance.

Latin fitDANCE

Zumbához merőben hasonlító órát tartok, amelyet kortól, nemtől edzettségi állapottól függetlenül bárkinek ajánlok, aki szereti a latin-hip-hop-reggeaton ritmusait. Egyetlen nehézsége abban rejlik, hogy az oktató nem tanít, nem magyaráz, egyszerűen csak táncol, mutatja a koreográfiát zenére, és a mozogni vágyóknak „csak” ismételni kell azt. Kinek megy ez elsőre? Senkinek. Ezért nem kell megijedni, ha követhetetlennek tűnik az első egy-két óra. Az sem baj, ha nem sűrűn van nálad a ritmusérzéked, hozd a táncos cipőd és kezdődjön a buli!

This class is very similar to Zumba, which I recommend to anyone who loves Latin music, hip-hop or reggeaton. Regardless of age, gender or how fit you are. The only difficulty in Zumba lies in the fact that the instructor does not teach, doesn't explain the moves, you just “simply” have to do what he/she is doing. Who is able to copy the steps immediately? No one. So don't be desperate if you don't succeed during the first one or two lessons, it will just get better, be patient! Bring your dancing shoes and let’ get the party started!

Izsó Andrea

/aerobik oktató/

Izsó Andrea

Szakirányú végzettség/gyakorlat

  • Jóga oktató – Vadász Ákos Tullió (folyamatban)
  • Pilates oktató – Fitness Company
  • X-training Crossover Fitness oktató – Fitness Company
  • Csoportos Fitness Instruktor - Fitness Company
  • ELTE – Pedagógia és Pszichológiai Kar, Andragógia (felnőtt oktató)

Egyéb tanulmányok

  • ELTE – Pedagógia és Pszichológiai Kar, Andragógia

Edzői hitvallásom

A mindennapi stressz hatásait csak mozgással tudjuk kompenzálni szervezetünk számára, vagy, ahogy Szent-Györgyi Albert mondaná: A sport a test útján nyitja meg a lelket.

Magamról

Hitem és filozófiám, hogy a rendszeres sport, legyen az bármilyen típusú, energiával tölt fel, kikapcsol, felfrissít és szabaddá tesz. Boldogságforrás!

A sport megoldás, gyógyszer, út, lehetőség! Vagy, ahogy Szent-Györgyi Albert mondaná:
A sport a test útján nyitja meg a lelket.

Milyen foglalkozásokon találkozhatsz velem?

Pilates

A Pilates egy egész testet átmozgató tréning, amely fejleszti az egyensúlyérzéket, növeli az ízületi mozgékonyságot, szálkás izomzatot formál, miközben nyújtja azt. Ízületkímélő hatásának köszönhetően hatékony segítség derékfájás, csípő-, térd- és egyéb mozgásszervi betegségek esetén is, illetve azok megelőzésére, valamint erősítő gyakorlatai kiválóan edzik és fejlesztik a core izmokat. Emellett a Pilates egy speciális légzéstechnikát is magába foglal, amely remek feszültségcsökkentő, stresszoldó hatású, továbbá alkalmazásával növelhető a szervezet oxigénellátása és fokozható a fizikai teljesítmény is. Mindez kellemes, léleksimogató zenére történik, vagyis a Pilates óra egy testi-lelki feltöltődés.

Kinek ajánlott?
• aki szép, harmonikus alakot és erős izomzatot szeretne
• ha túlsúllyal küzdesz és az intenzív sportokat (futás, aerobik stb.) még soknak érzed, a zsírégető edzések kiváló felkészítője a Pilates!
• ha krónikus hátfájdalmaid vannak és a sok üléstől bizony érzed néha a hátad, vagy majd "leszakad" a derekad
• akinek stresszel teliek a napjai
• idősebbeknek, akik energiát szeretnének nyerni, és izomzatukat szeretnék erősíteni
• nőknek terhesség előtt, akik szeretnének felkészülni a terhességre és a szülésre (de még nem várandósak, számukra ajánlottabb a speciálisan erre kifejlesztett Kismama Pilates)
• szülés után levőknek, akik újra szeretnének formába jönni
• az sem gond, ha már nem is nagyon emlékszel, mikor sportoltál utoljára

Total-body

8-10 perces bemelegítés után az állóképességet, gyorsaságot fejlesztő aerob részeket, erősítő elemekkel fűszerezem, hogy optimalizáljuk a pulzust. Az erősítő blokkokban főként saját testsúlyos gyakorlatok szerepelnek, de gyakran dolgozunk eszközökkel (pl. kézi súlyzó, fitball, softball, step pad). Az órát egy 6-8 perces nyújtással zárjuk.

Kinek ajánlott?
• aki erősödni szeretne
• aki tónusosabb izomzatot szeretne
• aki állóképességét szeretné fejleszteni
• szereti a kemény, intenzív órákat
• általános kondícióval rendelkezik
• fogyásra is kitűnően alkalmas, de nagyobb túlsúllyal kevésbé ajánlott

Alakformáló

Ez az óratípus az általános kondíciót, erőt- és állóképességet fejleszti.

8-10 perces bemelegítés után egy intenzívebb, 8-10 perces állóképességet fejlesztő blokk következik, amely egy „ugrálósabb”, néha egy egyszerűbb koreografált gyakorlatsorból áll. Ezt követően, az óra további részében az egész testre kiterjedően, a nagy izomcsoportok foglalkoztatásával egy erőfejlesztő rész következik. A gyakorlatok végrehajtásához használunk eszközöket, mint pl. kézi súlyzó, fitball, softball, step pad. Az órát egy 6-8 perces nyújtással zárjuk.

Kinek ajánlott?
• kortól, edzettségi szinttől függetlenül bárki csatlakozhat, hisz mindenki a saját edzettségi szintjének megfelelően végezheti a gyakorlatokat
• aki általános kondícióját szeretné fejleszteni
• tónusosabb formát szeretne
• nincsenek bonyolult koreográfiák és gyakorlatok, a feladatok könnyen követhetőek

Pálffy Éva Ottília

/aerobik oktató/

Pálffy Éva Ottília

Magamról

Különböző órákat tartok, mint step (kondi, zsírégető, koreografált), alakformáló, gerinctréning. Azelőtt karatéztam, a küzdősportok két műfajában is jártas vagyok, mint a Shotokan illetve Ju Jitsu. Mivel nem találtam nőiesnek, aerobikozni kezdtem. Azóta is szinte minden óratípust kipróbáltam, illetve továbbra is képzem magam, jóga oktatóként.

Alakformáló edzés

Az óráimon való részvétel kortól, nemtől és edzettségtől független, tehát bárkit szívesen várok, aki a közérzetén javítani szeretne, ez magában foglalja a fizikai erőnlét, kondició, koordináció javítását vagy kordában tartását.

8-10 perces bemelegítéssel kezdünk, amit egy dinamikusabb rész követ, ezután erősítés következik, végül pedig 6-8 perces nyújtással, lazítással zárjuk az órát.

Egy órán belül próbálok minden izomcsoportot megmozgatni, főleg a nagyobb izomcsoportok, kritikusabb részekre való fókuszálással (Has-láb-popsi) különböző eszközök segítségével mint: súlyzó, laszti (kis,nagy labda), step pad, matrac, gumikötél vagy csak saját testsúlyos kondi, intervall edzés formájában.

A gyakorlatok változatosak, amelyek hozzásegítenek a kívánt cél elérésében, legyen az súlyleadás vagy tónusosabb izomzat. Mozgással (főleg zenére) javul a stressztűrőképességünk és az immunrendszerünk is erősödik szerintem, na meg a vendégeim is ezt vallják és remélem hamarosan Te is közéjük fogsz tartozni.

Szakirányú végzettség

  • Aerobik oktató - Testnevelési Főiskola
  • Gerinctréner - Almásy Mozgástúdió

Mottóm

Érezd jól magad a bőrödben! Éld át a kellemes kimerültséget! Ébredj reggel frissen és álmodd tovább az Álmodat!

Görgei Kati

/aerobik oktató/

Görgei Kati

Szakirányú végzettség, gyakorlat

  • Testépítő – Fitnesz- Sportoktató - IWI
  • Fitness Akadémia – Slide
  • Fit-ball tanfolyam
  • Több mint 30 éve folyamatos részvétel hazai továbbképzéseken, rendezvényeken

Sport múlt

  • Korcsolya (amatőr)
  • 4 év versenytánc
  • 4 év Jazz-balett
  • Testépítés (folyamatos)
  • Kondi –erobic (folyamatos)

Mottóm

Az óra után érzed, hogy eddig ismeretlen helyeken is vannak izmaid, sőt idővel látványosan fejlődnek is. És kellemes fáradtsággal a végén mondhatod: megint tettél az egészséged érdekében nem kis lépést… Szeretettel várlak az óráimon!

Magamról

Mindig is érdekelt a mozgás, a sport. Versenytánccal kezdtem aztán jött a dzsessz-balett, kerestem a tornatermeket, konditermet és ott ragadtam. :) Szerettem volna fejlődni nemcsak magamtól, hanem hivatalosan is szaktanároktól így megragadtam a lehetőséget elvégeztem az IWI-nél a testépítő-sportoktatói szakot. Innen kezdődött és a mai napig tart a folytatása a „több mint hobbynak”…

I have always been passionate about sports, devoted to motion. Starting with competitive dance through jazz ballett to gyms, the world I am stuck in. Besides commitment the IWI Fitness instructor course established my professional training. My hobby gave me a dream then it turned into reality through hard work.

Mit szeretnék nyújtani neked

A mai stresszes világban a testünk-lelkünk karbantartása kifejezetten fontos minden szempontból. A SPORT a mozgás öröme tökéletesen megfelel erre a célra. Az óráimon a teljes kikapcsolódást, a megfelelő motivációt, az odafigyelést rád és a jó társaságot egyaránt megkapod, közben te is alakulsz, erősödsz, formálódsz saját megelégedettségedre.

Living in a stressful life finding ways to achieve mind-body balance is crucial. Movement is a perfect solution, powerful antidote to stress, means of joy. Regular exercise offers benefits for both your body and soul. Through my classes you will experience recreation, proper motivation, full attention to your workout in a supportive atmosphere. Regular workout produces change: witness your transformation from the inside out. Witness it together, you are always welcome at my classes!

Milyen foglalkozásokon találkozhatsz velem?

Kardió – fitness, Kondi -erősítő, Fitball – kondi, Alakformáló, Pilates, Zsírégető

Cardio fitness, Gym workout, Fit- ball workout, Body-shaping workout, Pilates workout, Fat burning workout

QUALIFICATIONS/ PROFESSIONAL EXPERIENCE

  • Body builder- Fitness instructor - IWI /2007/
  • Fitness Academy - Slide
  • Fit-ball course
  • Regular participation in domestic professional training courses, events
  • 30 years of professional experience at national sport centres

SPORTING ACTIVITIES

  • Ice-skates (amateur)
  • Four years of competitive dance
  • Four years of jazz ballet
  • Body building (ongoing)
  • Gym aerobics (ongoing)

Személyi edzés a Multifit Stúdióban!

Itt az idő elkezdeni az alakodat formálni! Szeretnél zsírt égetni, fogyasztani a "makacs" területekről (has, fenék, comb)? Vagy éppen több izmot szeretnél? Akkor itt a helyed! Egyénre szabott edzésprogram, kívánságodnak-célodnak megfelelően, szakértő edzői felügyelettel:

Időpont egyeztetés telefonon, emailben, sms-ben, legkésőbb a kért időpontot megelőző munkanapon 19 óráig.

 

Fitness