Ráadásként...Érvényes Multifit Fitness Stúdió bérlettel igénybe vehető kedvezmények Facebook - Multifit Fitness Stúdió

Edzők

  • Díjmentes átváltoztató program 2018 november - hagyományaink szerint ismét költségmentes lehetőséget nyújtunk arra, hogy önként jelentkezők, személyi trénerük vezetésével, megvalósítsák a kívánt átalakulásukat. Részletek
  • Díjmentes átváltoztató program 2018 január - 2 személynek díjmentesen lehetősége nyílik tömegnövelésre illetve fogyasztásra személyi edző irányítása és felügyelete mellett. Nem kérünk mást, csak 6 héten át, heti 3 alkalmat az idejükből, továbbá hogy az átélt változásaikat őszintén osszák meg a nyilvánossággal... Részletek
  • Díjmentes átváltoztató program 2015 - legyen cél a fogyás, alakformálás, izmosodás és erőnlétnövelés, erre most 9 személynek díjmentesen lehetősége nyílik az 1 hónapos ÁTVÁLTOZTATÓ PROGRAMUNKBAN, személyi edző irányítása és felügyelete mellett. Részletek
  • Díjmentes átváltoztató program 2013 - két csapat verseng a látványos átváltozásokért Részletek
  • Ha problémád van a gépek használatával, vagy nem tudod, milyen edzéssel érheted el a célodat, fordulj szakképzett edzőkhöz, akik testre szabott programokat állítanak össze számodra.

Szabó Tamás

/harcászat, önvédelem - személyi edző/

Szabó Tamás
Szabó Tamás
  • Sportedző
  • Krav-maga instruktor
  • Birkózó
  • Brazil Jiu Jitsu versenyző

Személyi edzés

Harcászatra és önvédelemre épülő erőnléti edzések azoknak, akik úgy akarnak fogyni, izmosodni, erősödni és erőnlétre szert tenni, hogy eközben harcászati és önvédelmi erőnléti gyakorlatokat használnak.

1, maximum 2 fős edzések időpontegyeztetés alapján.

Szabó Tamás

Kocsis Ádám

/erő, állóképesség fejlesztő személyi edző/

Kocsis Ádám
Kocsis Ádám
Kocsis Ádám

Tréningek

  • Bootcamp, illetve katonai jellegű edzések
  • Kettlebell
  • Sandbag
  • Crossfit jellegű edzések
  • Speciális légzéstechnikai fejlesztő edzések, PRS9

Személyi edzés

Erőnlét azoknak, akik kiemelkedő kondíciót szeretnének, miközben fogynak vagy tömeget növelnek és egyben radikálisan erősödnek.

Szakirányú végzettség/gyakorlat

  • 2008-2013: Csanádi Árpád Központi Sportiskola és Gimnázium
  • 2013- SOTE TTK testnevelő/edző

Egyéb végzettség

  • Kaszkadőr képzés

Sportmúlt

  • 2001– Magyar Judo Szövetség, KSI SE judo szakosztály, legjobb eredmény: magyar bajnok (csapat, 2007.)
  • 2007-2012: Magyar Kajak-Kenu Szövetség, KSI SE kajak, kenu szakosztály, legjobb eredmény: magyar bajnok (K4 - 500m, 2012.)

Izsó Andrea

/aerobik oktató/

Izsó Andrea

Szakirányú végzettség/gyakorlat

  • Jóga oktató – Vadász Ákos Tullió (folyamatban)
  • Pilates oktató – Fitness Company
  • X-training Crossover Fitness oktató – Fitness Company
  • Csoportos Fitness Instruktor - Fitness Company
  • ELTE – Pedagógia és Pszichológiai Kar, Andragógia (felnőtt oktató)

Egyéb tanulmányok

  • ELTE – Pedagógia és Pszichológiai Kar, Andragógia

Edzői hitvallásom

A mindennapi stressz hatásait csak mozgással tudjuk kompenzálni szervezetünk számára, vagy, ahogy Szent-Györgyi Albert mondaná: A sport a test útján nyitja meg a lelket.

Magamról

Hitem és filozófiám, hogy a rendszeres sport, legyen az bármilyen típusú, energiával tölt fel, kikapcsol, felfrissít és szabaddá tesz. Boldogságforrás!

A sport megoldás, gyógyszer, út, lehetőség! Vagy, ahogy Szent-Györgyi Albert mondaná:
A sport a test útján nyitja meg a lelket.

Milyen foglalkozásokon találkozhatsz velem?

Pilates

A Pilates egy egész testet átmozgató tréning, amely fejleszti az egyensúlyérzéket, növeli az ízületi mozgékonyságot, szálkás izomzatot formál, miközben nyújtja azt. Ízületkímélő hatásának köszönhetően hatékony segítség derékfájás, csípő-, térd- és egyéb mozgásszervi betegségek esetén is, illetve azok megelőzésére, valamint erősítő gyakorlatai kiválóan edzik és fejlesztik a core izmokat. Emellett a Pilates egy speciális légzéstechnikát is magába foglal, amely remek feszültségcsökkentő, stresszoldó hatású, továbbá alkalmazásával növelhető a szervezet oxigénellátása és fokozható a fizikai teljesítmény is. Mindez kellemes, léleksimogató zenére történik, vagyis a Pilates óra egy testi-lelki feltöltődés.

Kinek ajánlott?
• aki szép, harmonikus alakot és erős izomzatot szeretne
• ha túlsúllyal küzdesz és az intenzív sportokat (futás, aerobik stb.) még soknak érzed, a zsírégető edzések kiváló felkészítője a Pilates!
• ha krónikus hátfájdalmaid vannak és a sok üléstől bizony érzed néha a hátad, vagy majd "leszakad" a derekad
• akinek stresszel teliek a napjai
• idősebbeknek, akik energiát szeretnének nyerni, és izomzatukat szeretnék erősíteni
• nőknek terhesség előtt, akik szeretnének felkészülni a terhességre és a szülésre (de még nem várandósak, számukra ajánlottabb a speciálisan erre kifejlesztett Kismama Pilates)
• szülés után levőknek, akik újra szeretnének formába jönni
• az sem gond, ha már nem is nagyon emlékszel, mikor sportoltál utoljára

Total-body

8-10 perces bemelegítés után az állóképességet, gyorsaságot fejlesztő aerob részeket, erősítő elemekkel fűszerezem, hogy optimalizáljuk a pulzust. Az erősítő blokkokban főként saját testsúlyos gyakorlatok szerepelnek, de gyakran dolgozunk eszközökkel (pl. kézi súlyzó, fitball, softball, step pad). Az órát egy 6-8 perces nyújtással zárjuk.

Kinek ajánlott?
• aki erősödni szeretne
• aki tónusosabb izomzatot szeretne
• aki állóképességét szeretné fejleszteni
• szereti a kemény, intenzív órákat
• általános kondícióval rendelkezik
• fogyásra is kitűnően alkalmas, de nagyobb túlsúllyal kevésbé ajánlott

Alakformáló

Ez az óratípus az általános kondíciót, erőt- és állóképességet fejleszti.

8-10 perces bemelegítés után egy intenzívebb, 8-10 perces állóképességet fejlesztő blokk következik, amely egy „ugrálósabb”, néha egy egyszerűbb koreografált gyakorlatsorból áll. Ezt követően, az óra további részében az egész testre kiterjedően, a nagy izomcsoportok foglalkoztatásával egy erőfejlesztő rész következik. A gyakorlatok végrehajtásához használunk eszközöket, mint pl. kézi súlyzó, fitball, softball, step pad. Az órát egy 6-8 perces nyújtással zárjuk.

Kinek ajánlott?
• kortól, edzettségi szinttől függetlenül bárki csatlakozhat, hisz mindenki a saját edzettségi szintjének megfelelően végezheti a gyakorlatokat
• aki általános kondícióját szeretné fejleszteni
• tónusosabb formát szeretne
• nincsenek bonyolult koreográfiák és gyakorlatok, a feladatok könnyen követhetőek

Tóth Dániel

/személyi edző/

Tóth Dániel

Magamról

Kiskorom óta sportolok és mindig is a szenvedélyem volt az egészséges életmód. 8 éve járok edzőterembe rendszeresen, heti 2-4 alkalommal.

Végzős Táplálkozástudományi MSc.-s hallgató vagyok a Semmelweis Egészségtudományi Karán. E mellett pszichológiát is tanulok, régóta érdekel ez az irány. A coaching szintén, melynek népszerűsége folyamatosan növekszik.

Úgy gondolom, hogy az edző egyben pedagógus is, hiszen tanítással foglalkozik. Ehhez fontos a türelem, az empátia, az együttérzés és a kedvesség. A sportolók, habár elsősorban az eredményekért dolgoznak, jól is szeretnék érezni magukat mozgás közben. Munkám során ezt igyekszem minél jobban elősegíteni.

Az edzésen kívül a megfelelő sporttáplálkozásra is oda kell figyelni, melyben (leendő) táplálkozástudományi szakemberként szintén tudok segíteni.

Választható edzéscélok

  • izomtömegnövelés
  • zsírégetés
  • alakformálás (ez egy kombinált edzéscél kevesebb zsírégetéssel és izomtömegnöveléssel)
  • sportág specifikus edzés - labdarúgás, tenisz, triatlon (úszás, futás, bicikli), önvédelmi sportok (modern wing tsun kung fu, thai boksz, kick boksz és krav maga)

Szakirányú végzettség/tanulmányok

  • 2012-2016 Élelmiszermérnök BSc; Budapesti Corvinus Egyetem
  • 2016-2018 Táplálkozástudományi MSc; Semmelweis Egyetem/Szent István Egyetem
  • 2016-2017 Sportoktató (Testépítés, Fitness szakirány) OKJ, ART Edzőképzés Kft.
  • 2017-2018 Személyi edző OKJ, ART Edzőképzés Kft.
  • 2018- Integrál pszichológia, Integrál Akadémia

Edzői hitvallásom

Az egészséges életmód mindig is nagyon fontos volt a számomra és az a dolgom, hogy ehhez másokat is hozzásegíthessek. A közös munka során, igyekszem a lehető legjobban megkönnyíteni, ugyanakkor élvezetessé tenni a fejlődéshez vezető utat, azért, hogy a kliensem minél hamarabb elérhesse a kitűzött edzéscélt. Ehhez pedig, minden segítséget megadok, ami módomban áll.

Nagy Nóra

/személyi edző/

Nagy Nóra

Magamról

Kiskorom óta rendszeresen sportolok, Régebben többfajta labdajátékkal is foglalkoztam. 4 éve kezdtem el a küzdősportokat. Főként MMA szabályrendszerben versenyzem aktívan nemzetközi illetve hazai szinten is. Emellett rendszeresen végzem erősítő súlyzós edzéseket, így megtetszett a testépítés világa is. Tavaly végeztem el a sportedzői tanfolyamot, ahol kiegészíthettem az addigi megszerzett tudásomat.

Azért szeretek edzőként dolgozni, mert az életem nagy részét a sport töltötte be. Segíteni szeretnék az embereknek életmódot változtatni, megszerettetni velük az edzéseket.

Sporteredmények

  • MMA Magyar Bajnoki cím – 2017
  • IMMAF Világbajnokság bronzérem – 2018
  • IMMAF Európa Bajnokság bronzérem – 2017
  • Global Grappling Bajnokságokon elért számos dobogós helyezés.

Szakirányú végzettség

  • 2018. Sportedző ( testépítés – fitness ) Perfekt Győr-Moson-Sopron Megyei Képzési Központ

Edzői hitvallásom

Hiszem és tudom, hogy együtt könnyebb, amit pedig ígérhetek, az egy új, önbizalommal teli, egészséges élet!

Belegi Márta

/aerobik oktató/

Belegi Márta

Magamról

Hét éve vezetek csoportos edzéseket. Az évek során kialakult az oktatói módszertanom, és viszonylag gyorsan felmérem, hogy az adott csoportban részt vevő sporttársak milyen edzettségi állapotban vannak, mennyire terhelhetőek, mennyire sajátították el a gimnasztikai alapokat – és így képességeikhez és edzettségi állapotukhoz igazítom az edzést.

Nagyon figyelem a sporttársak visszajelzéseit, megtanultam olvasni tekintetekből, hangsúlyokból, észrevenni a fáradás jeleit. Igénylem a visszacsatolást, az észrevételeket, és bírálatokat is fogadom, azokat mindig megvizsgálom, és ha alappal bírónak ítélem, akkor változtatok, módosítok az edzéseimen.

Alakformáló edzés

Az edzés az egész testet alaposan átmozgatja. Nem az izomtömeg növelése a cél, hanem az izmok tónusba hozása, definiáltabbá tétele és az ízületi mozgékonyság fokozása, vagyis hogy kevésbé legyenek kötöttek izmaink, minél nagyobb mozgáspályát tudjanak karjaink, lábaink bejárni. Az edzés során nem használunk nagy súlyokat, inkább egyszerű eszközöket (kislabdát, nagylabdát, step-padot) valamint saját testtömeggel végzett gyakorlatokat csinálunk (ha a részt vevők edzettségi szintje ezt lehetővé teszi). Az óra egyszerre fejleszti az állóképességet, növeli az izomerőt (erő-állóképességet és gyorsasági erőt) és zsírégető hatású is.

Preventív gerinctorna

A preventív gerinctorna óra célja a gerincproblémák megelőzése és a gerincoszlop fitten tartása, vagyis elérni azt, hogy az ülő életmóddal együtt járó deréktáji, háti és nyaki fájdalmak ne alakuljanak ki, vagy ha már kialakultak, akkor ezek mérséklése és megszűntetése a gerinctorna óra feladata.

A rendszeresen végzett gerinctorna által a gerincoszlop mozgásterjedelme nő, egerősödnek a gerincet stabilizáló izmok. Az esztétikus mozgás alapjai elsajátíthatóak, és a gerinctorna által kialakítható a helyes testtartás is. Aki elkezd rendszeresen tornázni úgy, hogy közben odafigyel és kiemelt hangsúlyt fektet a helyes testtartásra, egy idő után azt fogja észlelni, hogy akkor is kihúzza magát a széken ülve, amikor erre már nem koncentrál, és hétköznapi rutin-mozdulatait helyes testtartással fogja végezni akkor is, ha nem fókuszál erre.

Szakirányú végzettség

  • Aerobik edző szak - Fitness Akadémia
  • Dance mix instruktor tanfolyam - Fitness Akadémia
  • Jazz-tánc, klasszikus balett - All round dance tánciskola
  • Latin táncok - Goldance táncegyesület

Pálffy Éva Ottília

/aerobik oktató/

Pálffy Éva Ottília

Magamról

Különböző órákat tartok, mint step (kondi, zsírégető, koreografált), alakformáló, gerinctréning. Azelőtt karatéztam, a küzdősportok két műfajában is jártas vagyok, mint a Shotokan illetve Ju Jitsu. Mivel nem találtam nőiesnek, aerobikozni kezdtem. Azóta is szinte minden óratípust kipróbáltam, illetve továbbra is képzem magam, jóga oktatóként.

Alakformáló edzés

Az óráimon való részvétel kortól, nemtől és edzettségtől független, tehát bárkit szívesen várok, aki a közérzetén javítani szeretne, ez magában foglalja a fizikai erőnlét, kondició, koordináció javítását vagy kordában tartását.

8-10 perces bemelegítéssel kezdünk, amit egy dinamikusabb rész követ, ezután erősítés következik, végül pedig 6-8 perces nyújtással, lazítással zárjuk az órát.

Egy órán belül próbálok minden izomcsoportot megmozgatni, főleg a nagyobb izomcsoportok, kritikusabb részekre való fókuszálással (Has-láb-popsi) különböző eszközök segítségével mint: súlyzó, laszti (kis,nagy labda), step pad, matrac, gumikötél vagy csak saját testsúlyos kondi, intervall edzés formájában.

A gyakorlatok változatosak, amelyek hozzásegítenek a kívánt cél elérésében, legyen az súlyleadás vagy tónusosabb izomzat. Mozgással (főleg zenére) javul a stressztűrőképességünk és az immunrendszerünk is erősödik szerintem, na meg a vendégeim is ezt vallják és remélem hamarosan Te is közéjük fogsz tartozni.

Szakirányú végzettség

  • Aerobik oktató - Testnevelési Főiskola
  • Gerinctréner - Almásy Mozgástúdió

Mottóm

Érezd jól magad a bőrödben! Éld át a kellemes kimerültséget! Ébredj reggel frissen és álmodd tovább az Álmodat!


Személyi edzés a Multifit Stúdióban!

Itt az idő elkezdeni az alakodat formálni! Szeretnél zsírt égetni, fogyasztani a "makacs" területekről (has, fenék, comb)? Vagy éppen több izmot szeretnél? Akkor itt a helyed! Egyénre szabott edzésprogram, kívánságodnak-célodnak megfelelően, szakértő edzői felügyelettel:

Időpont egyeztetés telefonon, emailben, sms-ben, legkésőbb a kért időpontot megelőző munkanapon 19 óráig.

 

Fitness