Ráadásként...Érvényes Multifit Fitness Stúdió bérlettel igénybe vehető kedvezmények Facebook - Multifit Fitness Stúdió

Díjmentes átváltoztató program 2018

  • Díjmentes - az átélt változásaidat kell csak őszintén megosztanod.
  • Átváltoztató - fogyás, alakformálás, izmosodás és erőnlétnövelés szakmai irányítás mellett.
  • Program - 6 héten keresztül, heti 3 alkalommal.
    Felkészültél az edzések maradéktalan elvégzésére?

Január 29-től indul a programunk!

Olyan személyt keresünk, aki tömeget szeretne csökkenteni, aki személyi tréner segítségével meg kívánja változtatni az eddigi életét.

A jelentkezőtől nem kérünk mást csak 6 héten át heti 3x1 órát az idejéből /H-SZ-P 10-20 óra között/, hogy tartsa be a személyi trénerének instrukcióit, továbbá azt, hogy az átélt változásait őszintén ossza meg a nyilvánossággal.

Programunkban Kövágó Dóra személyi edző 2 fővel foglalkozik párhuzamosan, míg az egyik személynél tömeget növel, addig a programba jelentkezőnél tömeget csökkent.

A programban való részvétel költségmentes.

Az átváltoztató program menete

Jelentkezésnek tartalmaznia kell egy pár mondatos bemutatkozást és egy olyan fotót, amit a bemutatkozó szöveggel együtt a facebookon történő nyilvános szavazáshoz megjelentethetünk.

Jelentkezők közül 2018.01.26-ig a Facebookon történő szavazás útján lehet majd kiválasztani a programban résztvevőt.

A nyilvános szavazáson legtöbb lájkot kapott jelentkező január 29-től március 9-ig, heti 3 alkalommal, hétfőn, szerdán és pénteken, 10-20 óra között, a számára megfelelő időpontban, személyi edzéseken vesz részt, amiről minden alkalommal a nyilvánosság számára rövid élménybeszámolót ír. 

Első edzést megelőzően felvételre kerülnek a résztvevő adatai (kerületméretek, súly, magasság, testzsírszázalék).

Program eredményhirdetése 2018.03.12-én történik.

A jelentkezéseket a "jelentkezés" gombra kattintva lehetett beküldeni január 21-ig.

A határidőig beérkezett jelentkezők közül egyedül Melody egyezett bele a programmal kapcsolatosan meghirdetett nyilvános szereplés minden részletébe.


Tömegnövelés

Pados Dóra

Pados Dóra

Sziasztok!

Dóra vagyok, 31 éves, idén kezdtem el műkörmösként dolgozni, ezért sajnos abba kellett hagynom a sportot amit űztem (műugrás).

Amúgy is világéletemben sportoltam, (judo, tánc, úszás, vízilabda, röplabda.. ), de a célom, hogy kicsit erősebb testalkatú legyek nemigazán tudtam elérni. 177 cm és 50 kg vagyok, nagy vágyam lenne felszedni 5 kg-t.

Leginkább a tömegnövelés és az alakformálás a célom, főleg az alsótestre koncentrálva. Szeretnék formás, kerek popsit, ami után megfordulnak a férfiak az utcán. :)

Sajnos egész életemben bántottak a súlyom miatt, és ez nagyon bánt.

Szintfelmérés

Ma először voltam bentt a teremben, ahol találkoztam Kővágó Dórival, aki a személyi edzőm lesz. Nagy kedves, vidám , szinpatikus lány. Egy pár kérdésből álló tesztet kellett kitöltenem, lemérte az adataimat (testsúly, kg, egyéb méretek centiméterben), valamint megbeszéltük a céljainkat, ami nálam ugye a tömegnövelés:) Ezek alapján összeállította az edzéstervem és az étkezésem. Napi 2600 kalóriát kell majd bevinnem. Kíváncsi vagyok, hogyan fog menni. Nagyon várom az eslő edzést!

1. edzés

Nagyon vártam már ezt a napot. Az elmúlt pár napban már az új étrendem próbálom követni (napi 2600 kcal), egyelőre sikerrel. (Ettől tartok a legjobban, hogy nem fog sikerülni.)

Az első edzést belemelegítéssel kezdtük, majd először egy lábgyakorlatot csináltunk (sumo guggolás) kézisúlyzóval. Ezután kar, váll, mell és bicepszgyakorlat következett (5 féle) mind szintén kézisúlyzóval. A tömegnövelés miatt az összes feladatot alacsony ismétlésszámmal és maximális terheléssel végeztem. A végén 2 féle hasizom gyakorlatot volt amit Dóri is csinált velem, ez nagyon jólesett mivel nagyon elfáradtam a végére, de ő végig biztatott.

2. edzés

Nagyon izomlázam van, gyakorlatilag mindenhol. Az étrendem nehezen, de tartom.

A második edzést is bemelegítéssel kezdtük, aztán egy lábgyakorlat következett a lábtoló gépen. Négy sorozatot csináltam először súly nélkül, a legvégén már plusz 30 kilógrammal. Utána derékra és vállra dolgoztunk. Ezután egy tricepsz és egy bicepsz feladat következett kézisúlyzóval. Az edzést hasizomgyakorlattal zártuk, lábemelést végeztem a kartámaszos gépen. A végén alaposan lenyújtottunk. Meglepő módon az izomlázam is jobb lett a végére, tényleg megéri rádolgozni. :)

3. edzés

Az izomlázam ismét nagyon durva, de legalább érzem, hogy fejlődök. Az étrendem egyre nehezebben tartom, kezdek nagyon telítődni, de próbálok figyelni, hogy minél többet egyek. Dóri nagyon jó reggeli turmixot ajánlott, ami otthon könnyen elkészíthető (35g aprószemű zab, 1db banán, 2,5dl 2,8%-os tej, 30 g kakaós gabonapehely, 20g fehérjepor, 30g chia mag - ez így 722 kcal).

Az edzés hasonló volt az elsőhöz, azonos feladatok voltak nagyobb súlyokkal. Tetszik, hogy már 2 alkalom után is érzem a fejlődést, jobban bírom az edzést. Bár a végén nagyon nehezen jöttem fel a lépcsőn :)

4. edzés

Az izomlázam alábbhagyott, kezdek belemelegedni a programba, mindig nagyon várom, hogy újra edzhessek. Sajnos az elmúlt 2 napban nem sikerült eleget ennem :( úgy érzem, hogy teljesen tele vagyok.. Nehéz úgy ennem, hogy egyáltalán nem vagyok éhes. Próbálom az órán figyelni, hogy kb 3 óránként egyek valamit, mert nagyon nehezen érem el a napuli 2600 kalóriát. Sajnos (vagy szerencsére) egyáltalán nem vagyok édesszájú, nem szeretek kb. semmilyen édességet..a kedvenceimből, zöldségekből nem lehet elég kalóriát bevinni. De nem adom fel!! Dóri nagyon megértő, végre valaki tényleg átérzi, hogy súlyt felszedni legalább olyan nehéz (sőt!!!), mint leadni.

Az edzés nagyon jó volt, 4 új gyakorlatot is csináltunk (pl.kitörés kézisúllyal, plank stb.) Egyre több a lábgyakorlat, de nem bánom, szép popsit szeretnék és ha így folytatjuk össze is fog jönni ;)

5. edzés

Úgy néz ki felszedtem fél kilót!! :) Nem sok, de nagyon örülök neki, hogy ilyen intenzív mozgás mellett sem fogytam :) Mindig az indulás ment legnehezebben, de most úgy érzem, hogy Dóri segítségével menni fog és elérem a vágyott 55 kg-ot. Nagyon hasznos tippeket kapok Dóritól és Barnától (recepció) is az étkezésemre vonatkozólag, rengeteget segítenek.

Az edzést a lábtoló gépen kezdtem, utána még 2 lábgyakorlatot csináltam a csigás gépen, nagyon elfáradtam, még sosem remegett ennyire a lábam :) Ezután még 5 egyéb gyakorlat következett (karra, vállra, hasra). Úgy megéheztem a végére (végre), hogy gyorsan rendeltem is egy pizzát!

6. edzés

Úgy érzem, hogy kezdenek az edzések beépülni az életembe. Az evéssel még mindig vannak problémáim, egyszerűen rengetegnek érzem amit be kéne vinnem egy nap. Kicsit az anyagcserém is felborult. Meg kell még szoknia a szervezetemnek a változást.

Az edzésen kipróbálhattam a keretben guggolást (már az első edzés óta szemezek vele), nagyon tetszett. Ma meg is fordult a fejemben, hogy akár versenyeznék is ilyesmiben :) Egyre nagyobb súlyokkal végzem a gyakorlatokat, nagyon motiváló, hogy egyre jobban bírom. Dóri mindig nagyon támogat, lelkesít, dícsér. Ez a legfontosabb számomra, mert ilyen profi segítség nélkül, egyedül, lehet feladnám. Nagy szükségem van a támogató szavakra, mert sajnos a legtöbb embertől csak negatívumokat kapok..(minek edzel, úgyis ilyen maradsz..te jó ég, hogy nézel ki...szörnyen sovány vagy...) Ezek sokszor elkeserítenek, de Dóri mellettem van mindig!

7. edzés

Csak a lábaimban érzek izomlázat, az sem olyan vészes, érzem ahogy esősödök. Az edzés elején gyorsan bemelegítettünk, majd új lábgyakorlatot tanultam, rúddal csináltam különböző guggolásokat. Ezután az evezőgépen csináltam gyakorlatokat. Majd bicepsz és tricepsz feladatok voltak. Dóri mindig változtat az edzésemen picit, hogy ne legyen unalmas és minden porcikámat megmozgassa. A végén kipróbáltam két hasizom feladatot is a fitness labdán, brutál volt, de nagyon imádtam, szerintem valamilyen hasizomgyakorlatot otthon is fogok csinálni minden nap.

8. edzés

Az instagrammon találtam egy elég szuper plank edzést, amit Dórival kicsit átalakítottunk és minden nap fogom csinálni. (60mp full plank, 30mp alkar plank, 30-30mp egylábas plank, 30-30mp oldal plank csípőemeléssel, 30mp full plank, 60mp alkar plank) Napi 10 percet vesz kb igénybe. Már 2-szer megcsináltam és már második alkalommal éreztem, hogy sokkal jobban bírom.

Az edzés szuper volt, sokmindent csináltunk, mind lábra mind felsőtestre, hasra. Már 45 kg-ot pakoltunk a lábtoló gépre. Megállíthatatlannak érzem magam!! :)

9. edzés

Sajnos a hasam mostanában rendszeresen fáj, nem nagyon, csak gyakran érzem hogy feszül, mitha mindig tele lennék. Az elmúlt 5 napban elkezdtem táplálékiegészítőt is fogyasztani (Biotech-Hypermass) úgy érzem, hogy ez segíteni fog bevinni a kellő mennyiségű szénhidrátot és fehérjét. Az izomlázhoz meg teljesen hozzászoktam, még jól is esik ha van :)

Az edzést lábgyakorlatokkal kezdtük, az új kedvenc feladatommal a keretben guggolással. A múltkor 8 kg-t pakoltunk pluszban a rúdra, ma már 15 kg-al is sikerült! Szerintem már látszik is egy kicsit a befektetett munka, mondjuk mások még nem veszik észre, de én érzem már. :)

10. edzés

Izomlázam alig van, már hiányzik is ha nincs :) Egy kicsit jobb a gyomrom, úgy érzem, talán kicsit könnyebb az evés, de még mindig nem egyszerű...(nekem ez a része a legnehezebb).

Az edzés ma nagyon kemény volt, több feladat volt mint eddig. Csak lábra 4 gyakorlat is volt, nagyon kemény, de tetszik, hogy mindig meg tudom dönteni az előző edzés 'rekordjait':) Ez nagyon inspiráló, remélem a jövőben is így marad.

11. edzés

Dóri kicsit erősebb/több feladattal készül mostanában, ahogy fejlődök az edzésen is mindig változtatni kell. Több feladat van egy nap és kicsit specifikusabb, heti 2 nap inkább a lábra/fenélre koncentrálunk 1 nap pedig inkább a vállra/hátra. Sajnos még ez elején, a felmérésnél kiderült, hogy vam egy kis gond a váll-mozgékonyságommal és a tartásommal. Dóri ezekre is nagyon ügyel, hogy korrigáljunk rajta és ma már érzem/látom is, hogy kicsit szebben tartom magam. Nagsyn boldog vagyok, hogy még ezen is tudunk segíteni az edzésekkel.

12. edzés

A mai edzés volt eddig a legdurvább, megint rekordokat döntöttünk, de azt hittem belehalok...:)

Négy fajta lábgyakorlat volt (guggolás keretben, oldal lábemelés gépen, kitörés rúddal, vádli gépen) a végére már nagyon remegett a lábam. Aztán azért felsőtestre is dolgoztunk, sajnos a 2. feladat után kicsit rosszul lettem (szerintem leesett a vérnyomásom) ezért tartottunk egy kis szünetet, de szerencsére 10 perc után jobban éreztem magam és be tudtunk fejezni mindent ami tervben volt. Szuper volt megint, de most aztán tényleg úgy érzem végem, nehéz lesz hazamenni..:)

13. edzés

Ma váll-hát napot tartottunk, ezért eg kis láb is volt benne. Úgy érzem ma van a holtpontom, nagyon fáradtnak érzem magam. Ennek ellenére egyre nagyobb súlyokkal tudom végezni a feladatokat (nem is értem hogyan :) ). Már csak 1 edzés van hátra a program végéig, amit nagyon sajnálok, mert én érzem a változást, de a külső szemlélőnek még nem olyan látványos. Ezért is döntöttem úgy, hogy semmiképp nem fogom abbahagyni, gőzerővel nyomjuk tovább!!! :)

Utolsó edzés

Ma lábnap volt, a lábtoló gépen kezdtük, már 50 kg-val nyomtam a végén! Ki tudom nyomni a saját testsúlyom, nagyon menő:))

Aztán combfeszítő gyakorlat volt, utána merevlábas felhúzás. Kezdenek már kirajzolódni az izmok a combomon/lábamon/fenekemen. Nagyon boldog vagyok, bár a környezetem még mindig nem nagyon látja a változást, de pár hónap múlva nagyot fognak nézni ;)

Mindenképpen folytatom, Dórival már a versenyzésről is dumáltunk, lehet jövőre betervezem azt is.

Örülök, hog a Multifit csapat része lehettem (és leszek is még egy darabig), imádtam minden percet, rengeteg lelki támogatást kaptam. Ezer köszönet mindenért!! Szerdán jövök és folytatjuk!! ;)


Fogyasztás

Kosaras Melody

Kosaras Melody

Sziasztok!

Melody vagyok, 16 éves, közgazdaságtanra járok, 166 cm és 65 kg vagyok. Nagyon jó lenne leadni pár kg-ot.

Kiskorom óta sok féle sportot kipróbáltam, de egyikkel sem tudtam elérni a megfelelő súlyt és kinézetet, amit szerettem volna. Önmagammal elégedett és kiegyensúlyozott akarok lenni. Életmódot szeretnék váltani és ezt majd életvitel szerűen megtartani. Mivel még fiatal vagyok úgy gondolom, hogy ez kihat a további életemre is majd. Nem érzem jól magam így a bőrömben. Szóval nem csak kg-ot szeretném lejjebb vinni... :).

Ha az akarat erőmhöz külső szakértelem is járul segítségként, akkor nagyobb eredményt tudok elérni. Első sorban magamnak szeretnék megfelelni. Kisebb, formásabb feneket, combot és lapos hasat szeretnék elérni. Remélem ezen a pályázaton keresztül elérhetem céljaimat.

Szintfelmérés

Múlt héten voltam először bent a Multifit Stúdióban. Megismertem Kővágó Dórit, aki az edzőm lesz. Nagyon pozitív élmény volt nekem, hiszen egy kedves aranyos, szimpatikus lány. Könnyen szót értettünk, jó hangulatban telt a szintfelmérés.

Pár kérdést állított össze számomra, hogy minél személyre szólóbb edzéstervet tudjon készíteni nekem. Elvégeztük a kötelező méréseket és feladatokat, közben jókat nevettünk és beszélgettünk.

Nagyon örülök,hogy ilyen barátságos, vidám közegben edzhetek majd.

1. edzés

Hétfőn volt az első edzés. Bemelegítésnek futógépeztem. Dóri felmérte mikor indul meg nálam a zsírégetés. Nem szeretem a futógépet de most egész jól esett.

Ez után neki álltunk gugolásokat csinálni több féle képpen is(sima, súllyal,gumiszalaggal),majd áttértünk a kar edzésre. Elsőként 3kg-os súlyzóval kezdtem majd Dóri többet látott bennem ezért nehezítette a feladatott és egyre nehezebb súlyt kaptam.

Az edzés végére nagyon elfáradtam és a lépcsőn is alig tudtam felküzdeni magam de büszke vagyok magamra és nagyon örülök, hogy elkezdtem edzeni.

2. edzés

Szerdán az edzésen egy új gépet probálhattam ki, nagyon izgi volt. Sokkal kényelmesebb volt számomra ez a mozgás és örülök, hogy ezzel helyettesíteni tudom későbbiekben a futógépet.

A bemelegítés után lábgéppel dolgoztunk. Ez meglepően nehezebb volt számomra. Majd áttértünk a váll és hát edzésre ahol meglepetést okoztam Dórinak ,hogy mennyi súlyal tudtam végezni a váll és hát gyakorlatokat.

Nagyon jól esett sok önbizalmat adott az aznapi edzés. Annyira belelkesűltem, hogy levezetés képpen visszatértem az elliptikus trainerhez és 20 percet edzettem még rajta.

3. edzés

Az edzést eliptikus géppel kezdtük, majd kitöréseket, gugolásokat és bicepsz edzést csináltam. A kitörés egyre nehézkesebben ment a feladat végére.

Áttértünk a kar edzésre, ahol súllyal dolgoztunk. Az edzés végére plank feladatokat csináltunk.

Nagyon motiváló, hogy Dóri is csinálta velem a feladatokat. Az edzés levezetés képpen megint az eliptikus gépet választottam, de most már 30 percig csináltam.

4. edzés

Mai edzésen megismertem a taposógépet. A használata az elején kissé nehézkesen ment,de később belerázódtam.

Dóri a mai edzést gugolásokkal indította,mint ahogy előző hét hétfőn,csak most megállás nélkül, dinamikusabban hajtottuk végre a feladatokat. Na hát ez számomra elég nagy kihívás volt,a feladat végét már nagyon küszködve végeztem el.

Az edzés könnyített fekvőtámasszal és kar edzéssel folytatódott.Az edzés végét 30perc taposógépezéssel zártam.

5. edzés

Az edzést biciklivel kezdtük, ez annyira nem jött be számomra, majd a lábgéppel dolgoztunk. Az előző héthez képest nehezebb súlyokkal dolgoztunk és többet ismétlésszámmal. Ezután áttértünk a kar edzésre ami igazi kedvenc nálam (bicepsz,tricepsz,stb). A has edzést (lábemeléseket) is nagyon boldogan csináltam, majd a hátamat erősítettük. Az edzést 15 perc eliptikus- és 15 perc taposógéppel zártam.

6. edzés

A pénteki edzést lépcsőzőgéppel kezdtük. A lépcsőzőgép használata könnyebb volt számomra ,mint a taposógépé. Ezután kitöréseket és karizom gyakorlatokat csináltunk. A fitneslabdán próbáltunk gyakorlatokat csinálni ,de ez nekem elég nehézkesen sikeredett. Az edzés végén Dóri megmutatta az összes gép müködését,majd kiprobáltam mindet. Az edzést most 15perc eliptikus géppel, 15perc lépcsőzőgéppel vezettem le.

7. edzés

Sajnos a Valentin nap miatt nem tartottam be a fogyókúrát. Emiatt bűntudatom is volt és elhatároztam magam ,hogy most le fogom edzeni mind azt amit bűnőztem. Ebben az egész programban számomra a szénhidrát számlálás és a napi 5× étkezés a legnehezebb. Álltalában úgy állok hozzá ,hogy inkább edzek 2× annyit csak,hogy megehessem éppen előttem álló nasit. Magamhoz képest meglepően jól bírtam eddig. :) Remélem az önkontrol egyre könnyedébben fog menni.

8. edzés

A mai edzéshez nagyon boldogan és nagy energiával álltam hozzá. A kezem sajnos néha érzékenyebb volt a nagyobb súlyokra. Szerencsére Dóri oda figyelt és csak olyan feladatokat végeztünk amit a kezemnek nem éreztem megterhelőnek. Edzés végén még éreztem erőt magamban, ezért még végig mentem egy kört. Az edzés végén rendesen kimerültem.

9. edzés

Az edzéshez ma valahogy nagyon nem volt kedvem se erőm, de Dóri megprobált belém lelket önteni. Dórival jól el lehet beszélgetni edzés közben is és megért.Edzés előtt lemért és pozitív válltozást láttunk a számokon:

Derekam 77,5 - most 74
Csìpő 95,5 - most 92
Comb fenék alatt 59 - most 57,5
Bicepsz 30 - most 28,5
Comb térd felett 43 - most 43
Vàdli 38 - most 39

A feladatok közbe a beszélgetés könnyítette az edzést, az edzés végére kiegyensúlyozottabbnak éreztem magam.

10. edzés

A mai edzést nagy lendülettel indítottam. Dóri ezt èszrevette és kihasználva a lehetőséget nehéz feladatsorozatokat állított elém. Ezeket szenvedve, vért izzadva, leküzdöttem. Edzés végén Dóri is csinálta velem a hasigyakorlatokat,motiváció képpen. Az edzést egy meghosszabított 40perces cardioval zártam.

11. edzés

Mától fogva ossztott edzéstervet fogjuk követni. Ami azt jelenti,hogy minden nap más testrész csoportott edzünk meg. Hétfőt váll-hát-bicepsz-tricepsz kezdtük. Eddig nekem nagyon szimpatikus ez a módszer. Kíváncsi vagyok melyik fajta módszerrel lesz eredményesebb a munkánk.

12. edzés

Ma láb-mell-has-bicepsz nap volt. Nagyon meglepődtem önmagamon hiszen 38kg tudtam guggolni. Azt érzem kihívások elé állított a Dóri amiket magam kell ,hogy leküzdjek. Nagy tanulság volt nekem a mai edzés hiszen Dóri bebizonyította nekem,hogy sokkal több erő van bennem mint amennyit én gondolok. Egyedül szerintem sose juttotam volna el idáig.

Közlemény

Melody másfél hete tartó betegségére való tekintettel a program Melody teljes felgyógyulásáig meghosszabbításra kerül.

13. edzés

A hosszú betegségem után szokatlan volt újra a konditerembe lépnem. Kicsit erőtlenűl de nagy kedvvel álltam az edzéshez. A lábtoló géppel 65kg edzettem ez számomra nagy előre lépés volt hiszen én magam vagyok ennyi kg. Nagyon hiányzott már az edzés mert a betegségem miatt eléggé legyengültnek éreztem magam és szeretném megköszönni, hogy meghosszabították miattam az edzéstervet.


 

Fitness