Eddz kényelmesen!

Ha szeretnéd elkerülni a tumultust, figyeld a stúdió honlapját! A lentebb látható indikátor, mely minden lap tetején megjelenik, tájékoztatást nyújt a pillanatnyi látogatottságról.

Az indikátor percenként automatikusan frissül, a szinteket zöld/narancssárga/piros sávok jelölik.


Cross-Fit

  • Köredzés - saját zsírégető tartományban, amellyel 1 óra alatt a legtöbbet égetünk el zsírraktárainkból. Változatos, hangulatos formában cardio+erőedzés váltogatásával: 30 mp cardio majd 30 mp erőgyakorlatok. Ezt nevezik intervallumos edzésnek, amely a jelenlegi sporttudomány szerint a leghatékonyabb edzésmódszer.
  • Cardio rész - nélkülözi a térdízületek, gerinc terhelését: ezért nincs benne szökdelés, steppen való ugrálás, mégis a legmagasabb pulzustartományban dolgozunk, ettől nagyon egyedi és ettől égetjük maximálisan a zsírraktárainkat.
  • Erőnléti gyakorlatok - saját testtel gyakorlatok, óriás labda, valamint súlyzók, gumiszalag, gumilabda, step pad segítségével a legintenzívebb alakformálást végezzük: legfőbbképpen a fenék, comb és a gerinctartó izmokat erősítjük. De természetesen az egész testet átmozgatjuk, úgy, hogy közben nem terheljük sem a gerincünket, sem a térdünket, mint más olykor divatos irányzatokkal!
Fitness